Reklamácia

Kúpil som si sáčok do vysávača a sáčky mi nepasujú do môjho modelu vysávača.

  • K tejto situácií môže dôjsť aj u velice kvalitných výrobkov. Sme tu pre Vás, aby sme spravili maximum, pre čo najrýchlejšie vyriešnie tohto problému. Kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Pokiaľ sa nám nepodarí problém vyriešiť telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu, tovar nám prosím vráťte poštou na adresu v rámci 3 mesačnej reklamačnej lehoty. Platbu za objednávku Vám vrátime na účet alebo Vám tovar vymeníme. závadu nám prosím popíšte podrobne do reklamačného formulára, aby sme mohli situáciu riešiť s výrobcom. Prispejete tým ku zvyšovaniu kvality našich výrobkov.
  • Kde môžem reklamáciu uplatniť?

  • Jednoducho nám tovar pošlite na adresu:
    Zásielkovňa.sk, 91297828, Kopčianska 92/A, Bratislava 851 01
    a do formulára Oznámenie o uplatnení reklamácie predávajúcemu čo najpodrobnejšie popíšte závadu. Reklamáciu vyriešime k Vašej maximálnej spokojnosti a pošleme Vám nový tovar na Vašu adresu.
  • Aké dokumenty potrebujem, aby som reklamáciu vybavil?

  • Nie je to vôbec zložité. K tovaru, ktorý nám vrátite poštou späť priložte Oznámenie o uplatnení reklamácie predávajúcemu, do ktorého nám čo najpodrobnejšie popíšete závadu a poprosíme uviesť aj Vaše kontaktné údaje (adresu, telefon, e.mail, atď.)
  • Ako dlho bude trvať vyriešenie reklamácie?

  • Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia väčšinou vybaví ihneď. V ojedinelých prípadoch sa môže stať, že reklamáciu vybavíme neskôr. Vybavenie reklamácia však nesmie trvať dlšie než 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  • Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás.

    Nadštandardná garancia

    100% ZÁRUKA NA VRÁTENIE TOVARU

    môžete vrátiť tovar do 3 mesiacov od nákupu a to bez udania dôvodu

    môžete vrátiť aj rozbalené balenie sáčkov

    môžete vrátiť balenie aj v prípade, že jeden sáčok je už použitý a chýba z balenia